Contributie.

welkoms text, regeltjes en andere info.

Moderator: Mathys

Contributie.

Berichtdoor BJMax » 29 mei 2008 21:19

Daar werken wij niet mee. !!!!!!

wel met vrijwillige bijdrages voor de 350Zclub!!!
Het gaat om kosten te betalen zoals nummerplaat afschermers met 350zclub erop, website beheer, benodigdheden voor meetings, ... dingen die bijdragen aan het clubgevoel :).
Dus mocht je een bijdrage willen doen, kleine of grote bedragen, alles is welkom. Je kunt het met vermelding van je forumnaam doen of anoniem.
Alles wordt bijgehouden door mijzelf: inkomsten en uitgaven per kostenpost. Dus mocht je sponsoren en benieuwd zijn waar het naartoe gaat, aarzel niet om mij een berichtje of mailtje te sturen. Kan ik je het digitaal bestand meteen toesturen. Hierin zullen andere namen van leden niet te lezen zijn, de rest is wel allemaal zichtbaar. Dit zodat niemand zich hoeft te schamen/bewijzen tegenover anderen met hun overgemaakt bedrag.

De rekeninggegevens:
350z-Club
1380.42.330

Rabobank Beek (NL)

Mocht je nog meer informatie willen hebben, aarzel niet om mij of Johan (BJMax) een berichtje te sturen. Zo zijn er bijvoorbeeld redelijke bedragen overgemaakt door mensen, omdat Kitty mooie blauwe afwasbare kleden heeft geregeld voor onder de auto te leggen bij autoshows. Deze blijven in je eigen bezit.

Alvast vriendelijk bedankt voor de ontvangen en nog te verwachten bedragen!!! :P :!:
Afbeelding
BJMax
Site Admin

Re: Contributie.

Berichtdoor BJMax » 03 maart 2010 08:45

De ClubPas.

http://img52.imageshack.us/img52/9537/clubpas350z.jpg

uitprinten op bankpas maat en je kunt hem gebruiken voor korting bij 402 events dagen.

Afbeelding
Afbeelding
BJMax
Site Admin

Keer terug naar Welkom bij de 350Z Club Nederland