Toch weer fijn zo vroeg in het jaar andere auto'gekken' te zien/spreken. Alleen ben ik hierdoor mijn Nissannetje meer gaan missen..! Hopelijk ben ik volgende gelegenheden erbij met de V35.
Ben blij dat ik even ben langs gewipt (nu even zonder Z ) en heb mogen genieten van de mooie Z's. De 370 is een hele mooie auto en zeker een mooie opvolger van de 350 maar ik moet er toch even aan wennen.....
Ja, was leuk om alle autos en iedereen ff te zien, ondanks dat we er heel kort waren en pas toen we ongeveer wegmoesten erachter kwamen dat iedereen gezellig aan een grote tafel zat Volgende keer blijf ik zeker ff uitgebreid kletsen.
Hallo allemaal. Voor mij was het afgelopen zondag de eerste kennismaking met enkele leden van de club. Het was leuk om eens een paar andere Z-eigenaren te ontmoeten. Ik ben zeker van plan om vaker meetings te bezoeken.
Hierbij mijn poging om de foto's die ik gemaakt heb op ons forum te krijgen.
Het was voor mij de eerste keer en zeker niet de laatste keer, wat een genot om al die Z's gebroederlijk naast elkaar te zien staan en inspiratie op te doen wat er allemaal mogelijk is. En leuk om te weten dat ik niet de enige ben die is bezeten van deze auto 370Z had ik in de showroom een keer gezien, maar nu zo buiten, een mooi gezicht, vooral die cockpit schitterend geworden. Ik weet nog niet of ik kan wennen aan die achterkant.